top of page
  • יאיר צוקרמן

המלצה על אוטומט: אלבום בכורה חדש והופעת השקה לקרן אטינגר

מי מאיתנו לא מרגיש שלפעמים החיים הם קצת על אוטומט. כל הדברים הם אותו הדבר, חוזרים על עצמם, אותן הפעולות, אותן האמונות, אותן התפיסות. ומי מאיתנו לא חשב לרגע לצאת מה"אוטומט" הזה. חשב אבל הרי זה קשה ומסובך... איך תצא מתפיסה שהשתרשה במשך שנים ונמצאת שם עמוק במעמקי התודעה.


אז מזל שיש את קרן אטינגר שתיקח את כל הסיבוך הזה, תעדן אותו, תהנדס אותו מחדש ותיצור תחתיו את מה שנקרא "החיים על אוטומט", אלבום בכורה ראשון שנשמע כאילו הוא בכלל לא אלבום ראשון, כאילו היא עושה זאת כבר המון שנים, כאילו אטינגר כבר מייצרת זאת על אוטומט, אבל למעשה ממש ממש לא על אוטומט. אחד עשר שירים שלוקחים ומפרקים את הידוע מראש ונוברים בתוך החיים, האמונה, התפיסה וכל הפיזי והתודעתי שנטוע בהם. משיר על כלב לכזה על אמונה עצמית, לאמונה בכלל, לעניין של תזמון, לעניינים של החיים עצמם.


המלצת השבוע שלנו היא ללא ספק האלבום החדש של קרן אטינגר, להאזין לו מההתחלה עד הסוף (בלי שאפל בבקשה) ולעבור את תהליך הפירוק וההרכבה בצורה כזו שתעורר המחשבה מיד.


חוץ מזה שהשקת האלבום תתקיים בעוד ימים מספר במועדון "האזור" בת"א, ה-21/09/2022 ותוכלו לעבור את התהליך בעצמיכם בלייב.


כמובן, אנחנו כאן בבלוג אוהבים לזרוק שמות מפוצצים לאוויר על מנת לשכנע ככל יכולתנו, אז רק נגיד שקובארי מתארחת בשיר מהאלבום, רוני בר הדס בקולות ליווי, ושעומר מושקוביץ' מתארחת בהופעת ההשקה עצמה, אז... עשו לעצמיכם את הטובה הזו והאזינו ואז גם תבואו להופעה.


האלבום של קרן אטינגר – "החיים על אוטומט" זמין להאזנה בכל רשתות הסטרימינג.


קאבר אלבום מתוך אתר בנדקאמפ: צילום עטיפה – תאיר מלכא, עיצוב עטיפה – נוזומי אריסאוה

96 צפיות0 תגובות
bottom of page