top of page
  • יאיר צוקרמן

ג'ני פנקין – לראשונה במועדון הבארבי ת"א

ביום רביעי, ה-11 במאי נפל דבר ועבדכם הנאמן נכנס בשערי הבארבי מזה כשנתיים וחצי. מה הצדיק כניסה כזו לאחר שנתיים וחצי של מגיפה? הופעת בארבי ראשונה של ג'ני פנקין כמובן.


ג'ני, המוכרת מהרכבה מסוק, ביצעה הופעת השקה לפנתיאון לאלבומה החדש בעברית! מי שמכיר את פנקין ממסוק יודע שהיא שולטת ביד רמה בכתיבה באנגלית אבל תשמחו לגלות שבעברית היא אפילו טובה יותר. שירים שנעים בין שלל סגנונות באלבום, החל מראפ ופאנק וקצת אלקטרוני עם אווירה סמי דיסקואית, ותכנים אישיים וחשובים שבונים את כלל חוויית האלבום ובוטאו היטב בהופעה.


ג'ני ושאר חברי הלהקה (כרמלי על בס ותכנותים ובוליג מתופף העל) לבושי קימונו מעוצב, נתנו הופעה חזקה. וגם אורחים היו שם שפשוט הפציצו על הבמה: J.Lamota, כהן, טדי נגוסה וגם חלילן שהפציע בשני שירים. רואים שהם מכירים את העבודה, כל אחד מהאורחים שבה את הקהל בצורה שאינה ניתנת לערעור.

ההופעה הייתה באנרגיה גבוהה, לבאים בשערי הבארבי חיכו מרצ'נדייז שונים ואפילו התקרה עוטרה במנורות ענק בסגנון יפני. למרות ההתרגשות (בלבולי מילים שלא יכלו לעצור את כהן מלשחרר צחוק גדול למיקרופון) או תקלות מחשב (שלא הפכו את המאורע להופעה מהגיהנום חלילה כי פשוט הפסיקו הכל והתחילו שוב) לא הרסו מן החוויה בכלל.


אסכם ואגיד כך: הופעת בארבי ראשונה של ג'ני לפנים, מלאת צחוקים וטוב על הבמה. חוויה אחרי שנתיים וחצי ללא בארבי, אין ספק.


את ג'ני פנקין תוכלו לשמוע בכל רשתות הסטרימינג (כולל ספוטיפיי) באלבום הבכורה העברי שלה "זה מה שזה" וגם בהרכב מסוק. שימו אוזן.


147 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page